Timemanagement

Aan het einde van een lange werkdag heb je het gevoel niets afgewerkt te hebben. Je verspilde tijd met kleine maar tijdrovende brandjes die je dringend moest blussen. Administratieve taken, mails, telefoongesprekken … Je wil je leveranciers betalen maar je hebt de herinneringen voor je eigen klanten nog niet verstuurd. Je vindt geen manier om je ellenlange mailbox efficiënt te organiseren en te beheren. En oh nee, het verslag van de vorige vergadering heb je nog altijd niet geschreven.

Klinkt dat herkenbaar?

Dat is het moment om in te grijpen voor er fouten gebeuren, zaken vergeten worden, de stress zich nog meer ophoopt.

In een één-op-één begeleiding breng ik samen met de ondernemer structuur en planning in het bedrijf.

We stellen samen een takenlijst op, onderscheiden prioritaire van minder prioritaire taken en brengen structuur in het geheel. Ik stroomlijn jouw administratieve zorgen tot een vlot, terugkerend proces zodat jij dagelijkse activiteiten snel kan afvinken. Je creëert ruimte en hebt weer tijd om belangrijke klantencontacten te onderhouden en nieuwe strategische lijnen voor je bedrijf uit te tekenen.

Tijd besparen en taken optimaliseren door tijd te investeren en taken te creëren? Het klinkt paradoxaal, maar de geïnvesteerde tijd win je dubbel en dik terug. Je maakt tijd vrij en schept ruimte voor rust en nieuwe ideeën.


Terug naar boven